delivery header Transport gratuit pentru comenzi de peste 750 RON

$profile->storename

0

Politica de retur

                                                                           POLITICA DE RETUR PHSTORE                                     

  1. General

Conform cu această Politică, produsele achiziţionate de la Platforma online PHStore desemnează pagina web www.phstore.ro în cadrul căreia consumatorul poate achiziționa produse din portofoliul PHStore, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens, pe teritoriul României, pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data la care acestea au fost livrate, indiferent de modul în care s-a făcut achiziţia (online sau telefonic).

Serviciul de Asistență clienți desemnează numărul de telefon 0739 840 075, indicat pe pagina web www.phstore.ro, la care consumatorul poate apela telefonic pentru a achiziționa produse din portofoliul PHStore, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens.

  1. Pentru a returna, clientul trebuie să facă dovada achiziției prezentând factura fiscală emisă de PHStore.
  2. Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:
    • Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora
    • Garanţii – pentru produsele acoperite de garanţie, și defectele de calitate
    • Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.

 

  1. Termeni şi condiţii privind returul
  2. Produselele sigilate vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției, așa cum este atestată prin bonul sau factura fiscală; Prin produse sigilate se desemnează acele produse care sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură).
  3. Produsele desigilate sau dezasamblate, după caz, vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției doar în situația în care ambalajul original este deschis, deteriorat sau înlăturat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, manevrare și/sau uzură ce exced în mod rezonabil acestei operațiuni.
  4. Angajații PHStore vor analiza produsul ce se dorește a fi returnat și vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate.
  5. În ipoteza confirmării solicitării de retur, contravaloarea produsului acceptat va fi returnată:
    • Produse sigilate : În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost achiziţionate, contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar cu mandat postal/cont bancar/ cupoane PHStore)).
    • Produse desigilate: În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost achiziţionate, contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar cu mandat postal/cont bancar/ cupoane PHStore));
    • Produse asamblate/dezasamblate si neutilizate: Contravaloarea contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar cu mandat postal/cont bancar/ cupoane PHStore);
  6. Conform prevederilor Legii nr. 70/2015, PHSTORE poate efectua plăți în numerar către persoanele juridice în limita unui plafon zilnic de 5.000 lei/ persoană, iar către persoanele fizice în limita unui plafon zilnic de 10.000 lei /persoană. Astfel, în orice situație în care plafonul maximal prevăzut de lege este depășit, angajatul PHSTORE va informa clientul în acest sens, iar suma (rămasă) de rambursat va fi transferată într-un cont bancar indicat de client. În cazul optării pentru rambursare în cont bancar, banii vor fi virați în contul bancar în maximum 15 zile lucrătoare din momentul efectuării returului.
  7. Odată ce angajatul PHStore a demarat procedura de rambursare conform opțiunii alese, clientul nu mai poate reveni la decizia exprimată cu privire la modalitatea de rambursare.
  8. PHSTORE va accepta solicitări de retur pentru produse dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
  • Sunt prezentate pentru retur în starea în care au fost vândute inițial;
  • Sunt prezentate pentru retur în ambalajul inițial sau deși nu mai sunt în ambalajul inițial, nu au fost utilizate, modificate sau tăiate;
  • Sunt prezentate cu eticheta de produs intactă, adică eticheta de produs nu a fost îndepărtată sau spălată;
  • Produsele să nu fie murdare sau pătate
  • Nu au fost deja instalate sau asamblate în orice spațiu;
  • Sunt în termenul de valabilitate;
  • Sunt prezentate pentru retur în starea în care au fost vândute inițial;
  • Să fie funcționale și complete;
  • Să nu fie murdare sau pătate

Contravaloarea produselor - menționate la punctul 7 din prezenta Politică de retur - va fi transferată într-un cont bancar indicat de client în termen de 14 zile de la data primirii returului de catre echipa PHStore, prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție, cu excepția cazului în care consumatorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Prin excepție de la mențiunile prezentate mai sus, PHStore nu va accepta, în nicio situație, solicitări de retur pentru anumite categorii de produse, după cum urmează:

  • Produse cu mentiune „doar la comanda”
  • Produse fabricate după dimensiunile specifice/personalizate
  1. Contractele de prestări servicii se vor executaconform termenelor și condițiilor aplicabile, astfel cum acestea sunt transmise clientului la momentul încheierii contractului. Sumele de bani plătite pentru servicii contractate în cadrul magazinul online PHStore nu vor fi returnate ulterior momentului începerii executării serviciilor de către PHStore, prin angajați, reprezentanți sau subcontractanți. Prezentele prevederi nu exclud beneficii specifice ce pot fi acordate de către PHSTORE în legătură cu servicii sau pachete de servicii din portofoliu, astfel cum aceste beneficii vor fi prezentate și detaliate în cadrul Termenelor și Condițiilor. În ipoteza confirmării solicitării de retur a serviciilor, contravaloarea va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/cont bancar/cupoane PHSTORE).
  2. PHSTORE nu acceptă returul produselor care au fost manipulate altfel decât este descris în secţiunea 2.2.

PHSTORE îşi rezervă dreptul de a accepta produsele folosite în condiții moderate. Constatarea stării produselor se va efectua de un angajat PHSTORE care va verifica dacă produsele nu prezintă componente lipsă, modificări, semne vizibile de uzură ca de exemplu pete, zgârieturi, rupturi. În această situație, contravaloarea produselor va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/cont bancar/cupoane PHSTORE).

Returul articolelor achiziționate din magazinul online PHSTORE se poate face prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/cont bancar/cupoane PHSTORE).

Această politică de retur intră în vigoare la data de 15 Decembrie 2023.

Coşul meu
Transport gratuit pentru comenzi de peste 750 RON
Empty cart icon
Coşul tău este gol
Subtotal: RON
Transportul şi discountul vor fi calculate pe pagina de comandă
Comandă
Alege limba
Politica de confidenţialitate Termeni şi condiţii